Zbliża się elektroniczna rewolucja w gminnych wodociągach w Szprotawie. Powstaje elektroniczne biur obsługi klienta
Sprawy związane z dostawami wody i odbiorem ścieków będzie można załatwiać elektronicznie. Będzie działać elektroniczne biuro obsługi klienta. Ponadto mieszkańcy okolic Szprotawy będą mogli płacić rachunki co dwa miesiące.
Rewolucyjne zmiany w przedsiębiorstwie zapowiada Iwona Augustyniak, prezes Szprotawskich Wodociągów i Kanalizacji. Już niedługo będzie można korzystać z elektronicznych usług. Dobiega końca wdrażanie systemu e-usług.
- Trwają prace montażowo – serwisowe urządzeń rejestrujących przepływy wody wraz z modułami radiowymi do zdalnego radiowego odczytu – informuje szefowa spółki.
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.