Za wysoki rachunek za prąd? Czytelnik skarży się, że ma zapłacić ponad 100 zł więcej. Uważa, że epidemia tego nie usprawiedliwia

Czytaj dalej
Fot. www.pixabay.com
Eliza Gniewek-Juszczak

Za wysoki rachunek za prąd? Czytelnik skarży się, że ma zapłacić ponad 100 zł więcej. Uważa, że epidemia tego nie usprawiedliwia

Eliza Gniewek-Juszczak

- Dostałem prognozowany rachunek za prąd o ponad 100 zł wyższy niż zwykle. Dlaczego mamy finansować tak potężną energetyczną firmę podczas epidemii koronawirusa? - pyta Czytelnik Gazety Lubuskiej.

– Moim zdaniem to jest wykorzystywanie sytuacji. Ludzie mają mniej pieniędzy. Mają problemy z pracą, a firma żeruje na tym – uważa Czytelnik Gazety Lubuskiej, który zgłosił temat za wysokich rachunków za prąd.
Mianowicie, w dobie epidemii koronawirusa inkasenci mogą osobiście nie sprawdzać liczników klientów w ich domach. Czytelnik z tego powodu dostał rachunek, na podstawie prognozy, o ponad 100 zł wyższy z jednego licznika, , a że ma dwa, więc dodatkowo musi zapłacić ponad 200 zł.

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Eliza Gniewek-Juszczak

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.