Wystawę „Leonardo da Vinci – energia umysłu” w EC1 obejrzało 65 tys. osób
Przez nieco ponad sześć miesięcy, od 24 listopada ubiegłego roku do 3 czerwca br., ekspozycję „Leonardo da Vinci – energia umysłu” w EC1 zwiedziło 65 tysięcy osób.
Na temat łódzkiej wystawy ukazało się ponad 1100 publikacji w mediach, a ich ekwiwalent marketingowy wyniósł ponad 4,6 mln zł.
- Był to na pewno sukces frekwencyjny – ocenia Michał Kędzierski z EC1 Łódź – Miasto Kultury. – Na całym świecie obejrzało ją ok. 750 tys. ludzi, dołożyliśmy więc blisko 10 procent zwiedzających, a warto podkreślić, że była pokazywana w takich metropoliach jak Sao Paulo w Brazylii, Londyn, Paryż czy Monachium.
W artykule:
- Wpływy z biletów
- Co dała ta wystawa
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.