Wybory do europarlamentu 2019. Kandydaci w wyborach do Parlamentu Europejskiego byli wyjątkowo aktywni w w social mediach
Golenie brody, rapowanie, relacje live, hashtagi i memy - kampania do Parlamentu Europejskiego po raz pierwszy była tak mocna w mediach społecznościowych.
Kilka debat, trochę plakatów i banerów - Pomorze nie zostało raczej zdominowane walką kandydatów o europejskie mandaty. W kampanii przed wyborami europejskimi trudno było dostrzec aktywność, jaką obserwowaliśmy choćby w czasie ostatnich wyborów samorządowych.
Nie brakowało klasycznych elementów kampanii, choćby spotów i reklam w mediach, banerów i plakatów na ulicach. Jednak największą aktywność kandydaci wykazywali, wydaje się, w mediach społecznościowych.
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.