W szpitalu w Przemyślu ruszyło call center. Pod jednym telefonem są aż 23 poradnie medyczne

Czytaj dalej
Fot. Norbert Ziętal
Norbert Ziętal

W szpitalu w Przemyślu ruszyło call center. Pod jednym telefonem są aż 23 poradnie medyczne

Norbert Ziętal

W Wojewódzkim Szpitalu w Przemyślu wczoraj uroczyście otwarto call center. Faktycznie działa ono od kilku miesięcy. Pod jednym numerem telefonu stacjonarnego pacjenci mogą załatwić sprawy w 23 poradniach znajdujących się przy ul. Monte Cassino i Sportowej.

- Rok temu media pisały o dantejskich scenach w przychodni przy ul. Sportowej, związanych z kolejkami do rejestracji. Przywiązujemy dużą uwagę do sygnałów społecznych. Naszą reakcją było zainwestowanie 200 tys. złotych w organizację call center — mówi Piotr Ciompa, dyr. Wojewódzkiego Szpitala w Przemyślu.

Call center ma przede wszystkim ma ułatwić pacjentom z Przemyśla i okolic zarejestrowanie wizyty w przemyskich przychodniach i poradniach.

- W listopadzie ub. roku z naszych poradni i przychodni skorzystało 16 tys. mieszkańców. Z tej ilości jedną trzecią obsłużyło call center, które wtedy nie pracowało jeszcze na pełnym obrotach. Dzisiaj możemy powiedzieć, że przystępujemy do oficjalnego rozruchu i pracujemy na 100 procent

— mówi dyr. Ciompa.

O tym jak działa call center w Przemyślu przeczytasz w dalszej cześci artykułu.

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Norbert Ziętal

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.