W Federacji Konsumentów w Rzeszowie pomocy najczęściej szukają seniorzy
Rozmowa z Ewą Wróblewską, prezesem oddziału Federacji Konsumentów w Rzeszowie.
Jakie problemy najczęściej zgłaszają konsumenci?
Przede wszystkim są to zakupy poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość. Konsumenci mają problemy z nieuczciwymi przedsiębiorcami, którzy powołują się na inne, znane im firmy. Zawierają z nimi umowy, oferują towary intratne, niby bezpieczne. A potem się okazuje, że są to mało wartościowe towary, ale za które nabywcy zapłacili sporo pieniędzy. Problemem jest odstąpienie od zawartej umowy, dlatego u nas szukają pomocy, w jaki sposób od takiej umowy się uwolnić.
W artykule przeczytasz:
- Jakie problemy najczęściej zgłaszają konsumenci?
- Czy obecnie klienci są bardziej świadomi swoich praw niż kilka lat temu?
- Czym różni się Federacja Konsumentów od rzecznika praw konsumenta?
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.