Volkswagen golf GTD 2-litrowy turbodiesel o mocy 184 KM. Napęd tylko na przód

Czytaj dalej
Ryszard M. Perczak

Volkswagen golf GTD 2-litrowy turbodiesel o mocy 184 KM. Napęd tylko na przód

Ryszard M. Perczak

Golf jest produkowany w kilku wersjach. Szczyt, jeśli chodzi o cenę (164.890 zł), stanowi elektryczny e-golf. GTD jest również wśród tych najdroższych.

Nadwozie

Tylko kilka detali, jak np. obręcze kół z czerwonymi zaciskami hamulców, przedni zderzak oraz dwie końcówki rur wydechowych, świadczą o tym, że to więcej niż golf. Czarny lakier, w którym było nadwozie testowanego egzemplarza, bardzo pasuje do charakteru tej wersji.

Wnętrze

Tu również, poza spłaszczoną u dołu kierownicą, metalowymi pedałami oraz fotelami, nic nie wskazuje na to, że to samochód o zacięciu sportowym. Nienaganna ergonomia, choć czasami zawodziła czułość ekranu dotykowego. Solidny montaż i dobra jakość materiałów wykończeniowych, szczególnie na fotelach.

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Ryszard M. Perczak

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.