UNIA Marketing & PR Consulting (Multimedia Art) kolejnym partnerem Plebiscytu Smaki Krakowa

Czytaj dalej
Fot. Fot. UNIA Marketing
Redakcja

UNIA Marketing & PR Consulting (Multimedia Art) kolejnym partnerem Plebiscytu Smaki Krakowa

Redakcja

To że dobre jedzenie łączy ludzi wiadomo od dawna. Na przestrzeni lat rytualnie zbierano się w większe grupy by móc razem konsumować, biesiadować, a w konsekwencji również dyskutować o spożywanych potrawach.

Gdy w ostatnich latach ilość miejsc umożliwiających spożycie posiłku poza domem zaczęła diametralnie rosnąć, łatwo można było się domyślić, że zaowocuje to wzrostem rywalizacji pomiędzy restauratorami. Chcąc wyłonić najlepsze lokale w Krakowie, do rywalizacji o miano najlepszego lokalu oprócz restauratorów, włączeni zostali również klienci, którzy dzięki ogłoszonemu przez Dziennik Polski plebiscytowi – Smaki Krakowa 2015, mogą oddawać głos na miejsca, w których najchętniej sprawdzają kartę menu.

Jako pracownicy firmy marketingowej, ale przede wszystkim mieszkańcy Krakowa, doceniamy kreatywną formę plebiscytu, w związku z czym z dużym zaangażowaniem postanowiliśmy pełnić funkcje partnera podczas jego przebiegu.

W swoich działaniach od ponad 10 lat specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze marketingowej naszych klientów. Opracowujemy i wdrażamy na ich potrzeby kampanie promocyjne wykorzystując takie nowoczesne narzędzia jak: opracowanie i produkcja filmów korporacyjnych i promocyjnych, produkcja spotów filmowych i radiowych, tworzenie animacji 2D i 3D, stron www, materiałów poligraficznych oraz innych gadżetów reklamowych. W związku z tym że nasze podejście do wykonywanych zadań charakteryzuje uniwersalność i wszechstronność, wspieramy kampanie reklamowe klienta poprzez tworzenie i obsługę kanału YouTube, Vimeo, organizację konferencji, eventów, reklamę w mediach społecznościach czy opracowanie i realizację kampanii edukacyjno – promocyjnych.

Tak duża ilość wykonywanych zadań powoduje, że nasze zapotrzebowanie na energie podczas dnia pracy jest dużo większe i właśnie wtedy z pomocą przychodzą nam sugestie z ubiegłorocznej edycji plebiscytu. Rozumiemy że zbilansowana oraz oczywiście smaczna dieta jest podstawą dobrego samopoczucia zapewniającego energię i pozytywne nastawienie do pracy.

To właśnie m.in. dzięki temu w swoich działaniach odznaczamy się sporą kreatywnością i zaangażowaniem, które w konsekwencji pozwalają nam tworzyć dla każdego klienta indywidualnie rozwiązania, zaspokajające jego wszelkie oczekiwania.

Serdecznie zapraszamy do odwiedzin naszej strony www.uniamarketing.pl oraz profilu www.facebook.com/uniamarketing.
Oczywiście zachęcamy także mieszkańców Krakowa do czynnego udziału w plebiscycie, oraz późniejszego korzystania z jego cennych wskazówek.

Redakcja

plus.dziennikpolski24.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2022 Polska Press Sp. z o.o.