Przyjęta przez gdańskich radnych uchwała krajobrazowa, zakładająca uporządkowanie przestrzeni i oczyszczenie jej z nielegalnych reklam, czeka na podpis wojewody. Miasto mówi, że teraz będzie po prostu ładniej, ale całą listę zastrzeżeń co do uchwały ma branża reklamowa.
- Korzyści z wprowadzenia uchwały to uporządkowanie przestrzeni publicznej w Gdańsku i odsłonięcie wartościowych obiektów. Będziemy mogli wreszcie podziwiać piękne miasto, gdyż budynki i krajobraz nie będą przesłaniane reklamami - zachwala Piotr Grzelak, zastępca prezydenta ds. polityki komunalnej
* Jakie płyną korzyści z wprowadzenia uchwały krajobrazowej?
* Jakie wątpliwości odnosnie uchway ma branża reklamowa?
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.