Monika Jankowska

Uchwała krajobrazowa kością niezgody między miastem a reklamą

Uchwała krajobrazowa kością niezgody między miastem a reklamą Fot. Przemysław Świderski
Monika Jankowska

Przyjęta przez gdańskich radnych uchwała krajobrazowa, zakładająca uporządkowanie przestrzeni i oczyszczenie jej z nielegalnych reklam, czeka na podpis wojewody. Miasto mówi, że teraz będzie po prostu ładniej, ale całą listę zastrzeżeń co do uchwały ma branża reklamowa.

- Korzyści z wprowadzenia uchwały to uporządkowanie przestrzeni publicznej w Gdańsku i odsłonięcie wartościowych obiektów. Będziemy mogli wreszcie podziwiać piękne miasto, gdyż budynki i krajobraz nie będą przesłaniane reklamami - zachwala Piotr Grzelak, zastępca prezydenta ds. polityki komunalnej

* Jakie płyną korzyści z wprowadzenia uchwały krajobrazowej?

* Jakie wątpliwości odnosnie uchway ma branża reklamowa?

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Monika Jankowska

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.