Wioletta Mordasiewicz

Tysiąc zł rachunku za telefon. Nie chcesz słono płacić? Uruchom blokadę

Do rzecznika konsumentów w Stargardzie, który urzęduje w starostwie, przychodzą osoby, które dostały wysokie rachunki za telefon. Abonenci często nie Do rzecznika konsumentów w Stargardzie, który urzęduje w starostwie, przychodzą osoby, które dostały wysokie rachunki za telefon. Abonenci często nie mają zablokowanych usług premium
Wioletta Mordasiewicz

Na połączenia i esemesy premium nadal skarży się wielu konsumentów, którzy zostali wprowadzeni przez operatorów w błąd. Bywa też, że wysokie rachunki płaci się z powodu własnej niewiedzy.

9-letni syn stargardzianki korzystał z telefonu. Jego mama była przekonana, że aparat ma zablokowane usługi premium.

- Jak twierdziła, taką blokadę wcześniej miała - mówi Edyta Domińczak, rzecznik konsumentów w Stargardzie, do której napływają skargi na operatorów. - Dopiero, gdy dostała fakturę z wysokim rachunkiem, okazało się, że takiej blokady numer, z którego korzysta jej syn, jednak nie ma.

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Wioletta Mordasiewicz

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.