Telefon Życzliwości dla łódzkich seniorów ma 3 lata. Wolontariusze odbierają do 800 telefonów rocznie!
Nawet 800 telefonów rocznie odbierają wolontariusze, prawnicy i psychologowie kończącego trzy lata łódzkiego Telefonu Życzliwości dla Seniorów.
Liczba dzwoniących rośnie. Dlatego od lutego telefon działa już nie trzy dni w tygodniu, ale pięć. Trwają też poszukiwania kolejnych osób chętnych do pomagania łódzkim seniorom.
Zenia Lipińska, jedna z pierwszych seniorek - wolontariuszek Telefonu Życzliwości, udziela porad nie tylko w praktycznych problemach, ale także często jej rola polega na tym, by wysłuchać rozżalonego, zaniepokojonego lub bezradnego seniora. Jeżeli sama nie jest w stanie podpowiedzieć jak rozwiązać problem, wówczas ma wsparcie prawników i psychologów.
W artykule:
- Harmonogram pracy Telefon Życzliwości dla Seniorów
- Kiedy działa telefon życzliwości
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.