Telefon Życzliwości dla łódzkich seniorów ma 3 lata. Wolontariusze odbierają do 800 telefonów rocznie!

Czytaj dalej
(KZ)

Telefon Życzliwości dla łódzkich seniorów ma 3 lata. Wolontariusze odbierają do 800 telefonów rocznie!

(KZ)

Nawet 800 telefonów rocznie odbierają wolontariusze, prawnicy i psychologowie kończącego trzy lata łódzkiego Telefonu Życzliwości dla Seniorów.

Liczba dzwoniących rośnie. Dlatego od lutego telefon działa już nie trzy dni w tygodniu, ale pięć. Trwają też poszukiwania kolejnych osób chętnych do pomagania łódzkim seniorom.

Zenia Lipińska, jedna z pierwszych seniorek - wolontariuszek Telefonu Życzliwości, udziela porad nie tylko w praktycznych problemach, ale także często jej rola polega na tym, by wysłuchać rozżalonego, zaniepokojonego lub bezradnego seniora. Jeżeli sama nie jest w stanie podpowiedzieć jak rozwiązać problem, wówczas ma wsparcie prawników i psychologów.

W artykule:

  • Harmonogram pracy Telefon Życzliwości dla Seniorów
  • Kiedy działa telefon życzliwości

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
(KZ)

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.