Agata Pustułka

Tabletka dzień po, czyli antykoncepcja awaryjna. To nieprawda, że głównie nastolatki kupują awaryjne pigułki

Tabletka dzień po, czyli antykoncepcja awaryjna. To nieprawda, że głównie nastolatki kupują awaryjne pigułki Fot. 123RF
Agata Pustułka

Nastolatki kupują ellaOne, ale nie są grupą dominującą. Z badań wynika, że klientkami są przede wszystkim kobiety w wieku 25 - 30 lat, które bardzo świadomie planują macierzyństwo i nie chcą niezaplanowanej ciąży.

Z danych Federacji na Rzecz Kobiet i Planowania Rodziny wynika, że tylko 2 proc. dziewcząt powyżej 15. roku życia kupuje ellaOne. Dodatkowo badania prestiżowej sondażowni Millward Brown wśród farmaceutów wskazują, że w Polsce największą grupę klientów aptek decydujących się na zakup ellaOne stanowią osoby w wieku 25-30 lat (45 proc.) - kobiety dojrzałe, świadome macierzyństwa. Dopiero na drugim miejscu znalazły się osoby w wieku 18-24 lata (21 proc.) oraz 31-35 lat (18 proc.).

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Agata Pustułka

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.