Nastolatki kupują ellaOne, ale nie są grupą dominującą. Z badań wynika, że klientkami są przede wszystkim kobiety w wieku 25 - 30 lat, które bardzo świadomie planują macierzyństwo i nie chcą niezaplanowanej ciąży.
Z danych Federacji na Rzecz Kobiet i Planowania Rodziny wynika, że tylko 2 proc. dziewcząt powyżej 15. roku życia kupuje ellaOne. Dodatkowo badania prestiżowej sondażowni Millward Brown wśród farmaceutów wskazują, że w Polsce największą grupę klientów aptek decydujących się na zakup ellaOne stanowią osoby w wieku 25-30 lat (45 proc.) - kobiety dojrzałe, świadome macierzyństwa. Dopiero na drugim miejscu znalazły się osoby w wieku 18-24 lata (21 proc.) oraz 31-35 lat (18 proc.).
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.