Szkoły chcą przyciągnąć kandydatów. Dlatego kręcą filmiki i promują się w sieci
- Promocja przeniosła się do internetu – mówią w liceach i technikach w regionie. Dla szkół ponadpodstawowych teraz to jedyny sposób, aby dotrzeć do uczniów ósmych klas i przekonać ich do wyboru tej, a nie oferty.
Kilka dni temu rząd ogłosił termin egzaminu ósmoklasisty. Od tego, czy odbędzie się on zgodnie z planem, zależy rekrutacja do szkół ponadpodstawowych. Te z kolei szukają sposobów na to, aby dotrzeć do kandydatów, bo tradycyjne metody w tym roku nie wchodzą w grę.
Od najlepszej strony
- Promocja szkoły przeszła teraz wyłącznie do internetu – mówi Piotr Człapiński, dyrektor Zespołu Szkół Elektrycznych we Włocławku.
Kilka dni temu rząd ogłosił termin egzaminu ósmoklasisty. Od tego, czy odbędzie się on zgodnie z planem, zależy rekrutacja do szkół ponadpodstawowych. Czytaj więcej w pełnej wersji artykułu.
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.