Szkoły chcą przyciągnąć kandydatów. Dlatego kręcą filmiki i promują się w sieci

Czytaj dalej
Fot. Tomasz Czachorowski
Ewa Abramczyk-Boguszewska

Szkoły chcą przyciągnąć kandydatów. Dlatego kręcą filmiki i promują się w sieci

Ewa Abramczyk-Boguszewska

- Promocja przeniosła się do internetu – mówią w liceach i technikach w regionie. Dla szkół ponadpodstawowych teraz to jedyny sposób, aby dotrzeć do uczniów ósmych klas i przekonać ich do wyboru tej, a nie oferty.

Kilka dni temu rząd ogłosił termin egzaminu ósmoklasisty. Od tego, czy odbędzie się on zgodnie z planem, zależy rekrutacja do szkół ponadpodstawowych. Te z kolei szukają sposobów na to, aby dotrzeć do kandydatów, bo tradycyjne metody w tym roku nie wchodzą w grę.

Od najlepszej strony

- Promocja szkoły przeszła teraz wyłącznie do internetu – mówi Piotr Człapiński, dyrektor Zespołu Szkół Elektrycznych we Włocławku.

Kilka dni temu rząd ogłosił termin egzaminu ósmoklasisty. Od tego, czy odbędzie się on zgodnie z planem, zależy rekrutacja do szkół ponadpodstawowych. Czytaj więcej w pełnej wersji artykułu. 

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Ewa Abramczyk-Boguszewska

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.