Studenci Wydziału Filologicznego wyruszyli do szkół województwa łódzkiego, by wspomagać dzieci obcokrajowców w nauce języka polskiego. Cotygodniowe zajęcia, dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości uczniów, mają pomóc przezwyciężać trudności związane z opanowaniem naszego języka.
Obopólna korzyść!
Projekt prowadzi Koło Naukowe Glottodydaktyków, działające przy Zakładzie Lingwistyki Stosowanej i Kulturowej Wydziału Filologicznego. Zajęcia prowadzone przez studentów cieszą się dużym zainteresowaniem szkół.
- Rozmowy z nauczycielami języka polskiego jako obcego, pracującymi w łódzkich szkołach podstawowych, gimnazjach, a nawet szkołach średnich uświadamiają, jak rzadko zatrudniani są nauczyciele przeszkoleni glottodydaktycznie.
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.