Strategia działania za 50 tys. Zamówił ją Stadion Miejski. Jej szefowie liczą na wzrost przychodów. Pomysł krytykują radni PiS. A PO broni.
Nie wierzę! Stadion ma tylu pracowników, a zlecają takie coś firmie zewnętrznej? - grzmi Zbigniew Brożek z PiS, przewodniczący komisji sportu.
Szefowie Stadionu Miejskiego zamówili właśnie w przetargu opracowanie strategii działania do 2020 roku. Za prawie 50 tys. zł.
- Wiemy co mamy robić. Potrzebujemy jednak, by specjaliści zbadali rynek i konkurencję - mówi nam Adam Popławski, prezes Stadionu Miejskiego.
- Spółka wysyła tym
Z dalszej części artykułu dowiesz się m.in.:
- kto i dlaczego broni decyzji szefa stadionu
- jakie straty przynosi Stadion Miejski w Białymstoku
- kto wygrał przetarg na dokument
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.