Jarosław Popek

Rzecznik Grupy Energa: Jeśli przez kilka dni nie było prądu, można starać się o bonifikatę

Rzecznik Grupy Energa: Jeśli przez kilka dni nie było prądu, można starać się o bonifikatę Fot. fot. mat. prasowe
Jarosław Popek

Jeśli odbiorca jest pozbawiony prądu przez jakiś czas, może liczyć na odszkodowanie od Energi. - W prawie energetycznym nazywane jest to bonifikatą. Klient ma do niej prawo za każdą niedostarczoną jednostkę energii elektrycznej. Nie otrzymuje jednak bonifikaty automatycznie, a dopiero po wystąpieniu z wnioskiem - mówi Adam Kasprzyk, rzecznik prasowy Grupy Energa w rozmowie z Jarosławem Popkiem.

Po nawałnicy wiele osób było pozbawionych prądu. Jak długo trzeba było czekać w ekstremalnych przypadkach na ponowne podłączenie?
W kulminacyjnym momencie, czyli w nocy 12 sierpnia, bez prądu było 178,5 tys. odbiorców. Już w nocy rozpoczęto prace naprawcze, polegające na rekonfiguracji sieci i przełączeń.

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Jarosław Popek

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.