Ryszard Terlecki: Wiosenna gorączka

Czytaj dalej
Fot. archiwum
Ryszard Terlecki

Ryszard Terlecki: Wiosenna gorączka

Ryszard Terlecki

Maj to ostatni miesiąc trwającej od zeszłego lata kampanii wyborczej. Niemal natychmiast po październikowych wyborach parlamentarnych rozpoczęła się kampania samorządowa, a po wyborach do samorządów trwa krótka, ale intensywna kampania do Europarlamentu. Nic więc dziwnego, że rekordowa frekwencja w październiku, w kwietniu okazała się znacznie skromniejsza. Jaka będzie 9 czerwca?

Wybory do Europarlamentu długo nie cieszyły się zainteresowaniem Polaków. W 2004 roku frekwencja ledwie przekroczyła 20 procent, następnie w 2009 i 2014 roku oscylowała około 24 procent. Nie był to wyjątek, ponieważ niemal w całej Europie zainteresowanie wyborami europejskimi było mizerne, a były kraje, w których ledwie przekraczało 10 procent.

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Ryszard Terlecki

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.