Raport po nawałnicy na Pomorzu. Jest problem z ubezpieczeniami

Czytaj dalej
Fot. Piotr Hukało
Reporterzy "Dziennika Bałtyckiego"

Raport po nawałnicy na Pomorzu. Jest problem z ubezpieczeniami

Reporterzy "Dziennika Bałtyckiego"

- Nie dostaniecie Państwo odszkodowania, bo w naszym katalogu nie ma określenia „nawałnica” - usłyszeli poszkodowani z jednej z miejscowości w gminie Brusy od przedstawiciela firmy ubezpieczeniowej.

Wielu poszkodowanych po sierpniowej nawałnicy skarżyło się na opieszałość w załatwianiu spraw w swoich firmach ubezpieczeniowych. Niektórzy mieszkańcy nie rozpoczynali prac remontowych, bo czekali na rzeczoznawców. PZU wysłało m.in. na teren powiatu chojnickiego mobilne biura. Uruchomiło też szybką ścieżkę ustalania szkód.

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Reporterzy "Dziennika Bałtyckiego"

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.