Grzegorz Kończewski

Przedstawiciele Grupy Apator przedstawili wczoraj w warszawskim hotelu Sheraton nową strategię biznesową na lata 2019-23

W zakładzie Apatora w podtoruńskim Ostaszewie powstają nowoczesne liczniki energii elektrycznej Fot. Grzegorz Olkowski W zakładzie Apatora w podtoruńskim Ostaszewie powstają nowoczesne liczniki energii elektrycznej
Grzegorz Kończewski

Założenie są konkretne: Apator chce być bliżej klientów, stawia na nowe technologie i innowacyjność, zakłada też znaczny wzrost przychodów i zysku.

Dlaczego konieczne było opracowanie nowej strategii biznesowej? Zapewne kluczowe były obserwacje tego, co dzieje się w branży. Decentralizacja rynku energii elektrycznej oraz proces cyfryzacji, nowe regulacje związane z poprawą efektywności energetycznej, wzrost znaczenia rozwiązań smart i automatyzacji sieci powodują zmianę dotychczasowych modeli biznesowych przedsiębiorstw działających w branży mediów energetycznych, niejako wymuszając poszukiwanie innowacji. Zarząd Apatora podkreśla, że chce w pełni uczestniczyć w tym przełomie technologicznym.

- Naszym celem w perspektywie najbliższych pięciu lat jest podwojenie zysku operacjnego (220 mln zł w 2023 r.) i wzrost przychodów o 500 mln zł na bazie stabilnych fundamentów spółek Grupy Apator i w oparciu o rozwój nowych technologii zgodnych ze światowymi trendami - mówi Mirosław Klepacki, prezes Apatora.

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Grzegorz Kończewski

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.