Założenie są konkretne: Apator chce być bliżej klientów, stawia na nowe technologie i innowacyjność, zakłada też znaczny wzrost przychodów i zysku.
Dlaczego konieczne było opracowanie nowej strategii biznesowej? Zapewne kluczowe były obserwacje tego, co dzieje się w branży. Decentralizacja rynku energii elektrycznej oraz proces cyfryzacji, nowe regulacje związane z poprawą efektywności energetycznej, wzrost znaczenia rozwiązań smart i automatyzacji sieci powodują zmianę dotychczasowych modeli biznesowych przedsiębiorstw działających w branży mediów energetycznych, niejako wymuszając poszukiwanie innowacji. Zarząd Apatora podkreśla, że chce w pełni uczestniczyć w tym przełomie technologicznym.
- Naszym celem w perspektywie najbliższych pięciu lat jest podwojenie zysku operacjnego (220 mln zł w 2023 r.) i wzrost przychodów o 500 mln zł na bazie stabilnych fundamentów spółek Grupy Apator i w oparciu o rozwój nowych technologii zgodnych ze światowymi trendami - mówi Mirosław Klepacki, prezes Apatora.
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.