Oskar Masternak

Przedsiębiorcy włączają się w dyskusję o reklamowym krajobrazie

Przedsiębiorcy włączają się w dyskusję o reklamowym krajobrazie
Oskar Masternak

Logo dyskontu spożywczego na elewacji Posejdona rozpętało na nowo debatę o konieczności wprowadzenia w naszym mieście uchwały krajobrazowej.

Idąc ulicami Szczecina można zauważyć jedno - chaos reklamowy, który w wielu miejscach wyknął się spod czyjejkolwiek kontroli. Zmienić to miała uchwała krajobrazowa, której projekt w 2017 roku przedstawił Urząd Miasta.

Od tego czasu znajduje się on w biurze rady miasta i nie została ona przepracowana przez żadną komisję.

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Oskar Masternak

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.