Daniel Klusek [email protected]

Przedsiębiorca zwleka, więc umowa może być nieważna

Umowa powinna zawierać prawa i obowiązki wszystkich stron Fot. Fot. archiwum Umowa powinna zawierać prawa i obowiązki wszystkich stron
Daniel Klusek [email protected]

Mieszkanka Słupska zamówiła w sklepie meble na wymiar. Miały być gotowe po półtora miesiącu. Gdy czas minął, a kobieta chciała się dowiedzieć, kiedy zamówienie będzie zrealizowane, okazało się, że sklepu już tam nie ma.

Słupszczanka jeszcze przed wakacjami zamówiła meble w salonie sieciowym. Podpisała umowę i wpłaciła 300 złotych zaliczki. Meble miały być do odbioru w ciągu sześciu tygodni od podpisania umowy.

Ponieważ zapisany w umowie czas minął, a ze strony sklepu nie było żadnego kontaktu, po dwóch miesiącach od wystawienia zlecenia kobieta postanowiła skontaktować się ze sprzedawcą.

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Daniel Klusek [email protected]

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.