Przed budową przekopu Mierzei i lokalne drogi i mosty muszą być przygotowane do potrzeb ciężkiego transportu. Inaczej dojdzie do dewastacji.
O wzmocnienie lokalnej infrastruktury drogowej i mostowej zaapelował starosta nowodworski Zbigniew Ptak, do Marka Gróbarczyka, ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej. Inwestycje takie miałyby, zdaniem Ptaka, zostać podjęte jeszcze przed rozpoczęciem budowy przekopu Mierzei Wiślanej. Drogi i mosty powinny mieć odpowiednią nośność, by wytrzymać ciężki transport materiałów i sprzętu, który będzie trzeba dowieźć na plac budowy.
W artykule przeczytasz:
- Czego boją się lokalne władze i czego żądają?
- Co się stanie, jesli nie będą podjęte odpowiednie inwestycje?
- Jaki transport planuje uruchomić Urząd Morski?
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.