Ponad 33 procent dzieci nie dojada szkolnych obiadów
Dwie trzecie uczniów podstawówek jada obiady w szkole. Tymczasem - jak wynika z marcowego badania „Ocena stanu szkolnych stołówek” - dla większości ich rodziców stan stołówek nie ma znaczenia. A okazuje się, że to, jak wygląda i jak funkcjonuje szkolna stołówka, ma ogromny wpływ na „niedojadanie” posiłków.
Badanie przeprowadzone było na potrzeby programu „Extra Szkolna Stołówka”, którego celem jest zbadanie opinii rodziców na temat stołówek, a także pokazanie koniecznych zmian dotyczących posiłków w szkołach. Co się okazało?
Dla zdecydowanej większości ankietowanych rodziców stan stołówek nie ma znaczenia przy wyborze szkoły, nie jest także przedmiotem rozmów z dziećmi.
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.