Ponad pół miliona złotych w trybie bezprzetargowym w ciągu trzech ostatnich lat wydał ratusz na promocję miasta. Pieniądze poszły m.in. na gadżety promocyjne, ulotki, memy, reklamy na Facebooku, teledysk i gazetki promocyjne. Również na kampanię wyborczą.
Miesiąc potrzebował słupski urząd miasta na zebranie i udostępnienie danych dotyczących swoich wydatków promocyjnych. Na pytanie zadane pod koniec września, po prolongacie terminów, odpowiedź padła... po wyborach samorządowych. Można w niej przeczytać, że tylko w 2016 roku i bez przetargu, na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały promocyjne wydano lekko ponad 200 tys. zł. Rok później ta kwota była już niższa i wyniosła 172 tys. zł. Tegoroczne wydatki zamknęły się w 128 tysiącami złotych, co w sumie daje ponad pół miliona.
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.