Alek Radomski [email protected]

Pół miliona bez przetargu na promocję Słupska

Z puli pół miliona złotych w ostatnich trzech latach kupowano m.in. gadżety promocyjne Fot. Fot. Krzysztof Piotrkowski Z puli pół miliona złotych w ostatnich trzech latach kupowano m.in. gadżety promocyjne
Alek Radomski [email protected]

Ponad pół miliona złotych w trybie bezprzetargowym w ciągu trzech ostatnich lat wydał ratusz na promocję miasta. Pieniądze poszły m.in. na gadżety promocyjne, ulotki, memy, reklamy na Facebooku, teledysk i gazetki promocyjne. Również na kampanię wyborczą.

Miesiąc potrzebował słupski urząd miasta na zebranie i udostępnienie danych dotyczących swoich wydatków promocyjnych. Na pytanie zadane pod koniec września, po prolongacie terminów, odpowiedź padła... po wyborach samorządowych. Można w niej przeczytać, że tylko w 2016 roku i bez przetargu, na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały promocyjne wydano lekko ponad 200 tys. zł. Rok później ta kwota była już niższa i wyniosła 172 tys. zł. Tegoroczne wydatki zamknęły się w 128 tysiącami złotych, co w sumie daje ponad pół miliona.

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Alek Radomski [email protected]

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.