Po co za grube miliony reklamujemy nieistniejący serwis turystyczny?
Malowany w regionalne barwy samolot Ryanair został ciepło powitany na bydgoskim lotnisku, ale internauci zaczęli stawiać niewygodne pytania.
Pojawienie się nieobecnego od prawie 4 lat samolotu Ryanair było gratką dla spottersów, którzy pochwalili się w sieci swoimi zdjęciami. Podobne zdjęcia na swoim profilu udostępnił również Port Lotniczy Bydgoszcz z adnotacją „Witaj w domu, kolego! Po prawie 4 latach odwiedził nas samolot linii Ryanair z kujawsko-pomorskimi akcentami”. Na zdjęciach widać samolot z logiem kujawsko-pomorskiego, napisami Bydgoszcz i Toruń oraz hasłem Region - centralpoland.pl. Wpis został szybko skomentowany przez obserwujących - obok tradycyjnej „wymiany uprzejmości” („po co ten Toruń na kadłubie?!”) zastanawiano się, co właściwie reklamuje hasło Kujawsko Pomorskie Region i strona centralpoland.pl wymalowane na kadłubie.
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.