Oszukiwanie pacjentów musi być karane
Dorota Abramowicz
Rozmowa z dr. Pawłem Chrzanem, prezesem Okręgowej Izby Aptekarskiej w Gdańsku
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów kazał zapłacić firmie Aflofarm aż 26 milionów złotych za wprowadzanie w błąd kupujących RenoPuren Zatoki Hot i RenoPuren Zatoki Junior. Reklamy fałszywie sugerowały, że te suplementy diety mają właściwości lecznicze. Skąd taka wysoka kara?
W artykule dowiesz się:
- Czym różnią się od leków suplementy diety?
- Czy suplementy mogą zaszkodzić?
- Czy mogą zawierać ukryte składniki?
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się