Opolanka podpisała umowę z nowym operatorem telekomunikacyjnym, choć nie zdawała sobie sprawy, że to robi! Kiedy ją wypowiedziała, naliczono jej karę. Wprawdzie sąd stanął po jej stronie, ale miejski rzecznik praw konsumentów ostrzega, że takich przypadków może być więcej.
Ta historia zaczęła się od wizyty przedstawiciela firmy Telekomunikacja Cyfrowa. Przekonał mieszkankę Opola do konieczności aktualizacji umowy.
- Problem w tym, że nie była to aktualizacja, doszło do podpisania umowy z nowym operatorem telekomunikacyjnym, o czym ta pani dowiedziała się, kiedy zaczęła analizować dokumenty - opowiada Marek Trejda, miejski rzecznik praw konsumenta.
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.