Agnieszka Domka-Rybka

Oni zarobią na wyborach samorządowych, płaci kandydat. Ile może wydać?

Oni zarobią na wyborach samorządowych, płaci kandydat. Ile może wydać? Fot. Andrzej Bartnik
Agnieszka Domka-Rybka

Piękne ulotki, a przed kamerą... jąkanie. Dlatego trzeba zainwestować w swój sukces. Wybory samorządowe to okazja zarobku, m.in. dla agencji reklamowych, drukarni, restauracji, producentów koszulek, długopisów, kubków, wynajmujących banery.

- Możemy zaproponować warsztaty, jak zachować się przemawiając publicznie lub podczas debaty - zachęca Małgorzata Pelc, prezes Agencji Marketingowej Tandem w Bydgoszczy. - Oczywiście, jest to oferta przede wszystkim dla nowicjuszy, bo starzy wyjadacze raczej nie mają z tym problemu.

Kto zarabia na wyborach? Czytaj w dalszej części artykułu.

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Agnieszka Domka-Rybka

Gdybym nie była tu, gdzie jestem, może prowadziłabym jakąś dużą firmę. Bo w tematyce biznesowej czuję się jak "ryba w wodzie" (i nie ma to żadnego związku z drugim członem mojego nazwiska). Większość moich artykułów dotyczy gospodarki. Choć nieraz, by się "zresetować", sięgam także po tematy społeczne. Od kilku lat prowadzę portal strefabiznesu.pomorska.pl, który jest mi bardzo bliski. Zżyłam się z nim i podglądam go nawet na urlopie - z tęsknoty.

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.