Od roku wysyłają listy do zmarłego
Mimo zawarcia nowej umowy, Energa miesiącami ściągała zapłaty za rachunki od nieżyjącego klienta. Dzięki naszej interwencji sprawa ma szansę na szczęśliwy finał. Operator bije się w piersi i przeprasza.
- To trwa już zbyt długo. Uporczywe przysyłanie korespondencji do osoby nieżyjącej jest dla nas bardzo przykre, stąd postanowiliśmy nagłośnić sprawę - tłumaczy nasz Czytelnik, pan Artur [pełne dane do wiadomości red.].
Wujek pana Artura, pan Wacław, zmarł w maju 2016 roku. Jako głowa rodziny, to on załatwiał wszystkie urzędowe sprawy, podpisywał umowy, opłacał rachunki.
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.