Od 400 tys. euro do prawie 12 mln złotych. Tyle wydaje się na promocję lotów z Lublina
400 tys. euro dla Carpatair, 481 tys. euro dla BMI Regional, a ostatnio blisko 12 mln zł dla samego lotniska. To tylko część promocyjnych wydatków Portu Lotniczego Lublin i województwa.
Po tym, jak w weekend brytyjskie linie lotnicze BMI Regional poinformowały o zakończeniu swojej działalności i tym samym likwidacji lotów z Lublina do Monachium, do wyjaśnienia została jeszcze jedna sprawa. Otóż w 2017 r. Port Lotniczy Lublin podpisał z przewoźnikiem umowę na reklamowanie połączeń poprzez m.in. swoją stronę internetową i mediach społecznościowych.
Z artykułu dowiesz się m.in. co z umową i pieniędzmi w związku z zakończeniem działalności BMI Regional, która z Lublina latała do Monachium.
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.