Edyta Hanszke

Od 1 lipca zmieniło się prawo turystyczne. Teraz turysta może więcej...

Nowe, dostosowane do unijnych, przepisy dotyczą umów zawartych po 1 lipca 2018. Nowe, dostosowane do unijnych, przepisy dotyczą umów zawartych po 1 lipca 2018.
Edyta Hanszke

Zmieniają się zasady dotyczące kupowania usług turystycznych online, reklamacji, podwyższania cen wycieczek czy rozwiązywania umów.

Wg nowych przepisów, jeśli organizator wyjazdu podniesie cenę o więcej niż 8 proc., można odstąpić od umowy i nie poniesie się żadnych kosztów - wyjaśnia Marek Niechciał, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który w związku z rozpoczynającym się sezonem urlopowym informuje o zmianie prawa, która weszła w życie od 1 lipca br.

Reklamacje do wyjazdu możemy złożyć nawet w ciągu 3 lat, ale lepiej robić to od razu w trakcie jego trwania, żeby być wiarygodnym

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Edyta Hanszke

Zajmuję się tematyką gospodarki, przedsiębiorczości, rynku pracy, ubezpieczeń i społeczną. Piszę o szeroko rozumianych pieniądzach: tych, które zarabiamy, wydajemy, ale także np. pochodzących z programów unijnych.

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.dziennikpolski24.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2020 Polska Press Sp. z o.o.