Najlepsze receptury i składniki. Tak tworzone są lody Bracia Koral

Czytaj dalej
Materiał informacyjny Anna Dziedzic

Najlepsze receptury i składniki. Tak tworzone są lody Bracia Koral

Materiał informacyjny Anna Dziedzic

Bracia Koral - Lody Jak Dawniej to marka lodów typu premium należąca do PPL Koral. Choć na rynku jest niedługo, zdążyła już przebojem zdobyć szerokie grono wiernych konsumentów. O tym, jak powstają lody „dla wszystkich, których kochamy”, rozmawiamy z Mariuszem Jurkiem, dyrektorem generalnym PPL Koral.

- Koral to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek lodowych w Polsce. Skąd więc pomysł na wprowadzenie kilka lat temu na rynek zupełnie nowej marki, Bracia Koral?

- Historia powstania marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej jest dość wyjątkowa. W 2014 roku nasze przedsiębiorstwo świętowało 35-lecie istnienia. Wówczas młodsze pokolenie rodziny Koral, które sukcesywnie przejmuje stery w firmie, postanowiło wprowadzić na rynek limitowaną serię lodów, nawiązujących do początków działalności PPL Koral. Na okoliczność, nomen omen „koralowych godów” (35. rocznica określana jest zwyczajowo właśnie jako KORALOWA), powstała marka Bracia Koral - Lody Jak Dawniej, będąca nietypowym i oryginalnym prezentem dla braci Mariana i Józefa Koral - założycieli naszej firmy.

Gdy jubileuszowy rok minął, okazało się, że konsumenci pokochali smak lodów Bracia Koral, a sama marka zanotowała rewelacyjne wyniki sprzedażowe, które znacznie przerosły nasze oczekiwania. Wówczas zarząd podjął decyzję o utrzymaniu tego brandu w stałej ofercie firmy Koral oraz o intensywnym rozwoju portfolio produktowym. I tak, z roku na rok, przybywa systematycznie oryginalnych smaków i wariantów lodów Bracia Koral, które oparte są wyłącznie na starannie wyselekcjonowanych recepturach.

- Słysząc „Bracia Koral”, wielu konsumentów myśli o założycielach przedsiębiorstwa, braciach Józefie i Marianie Koral, nie do końca rozróżniając dwie marki, które obecnie Państwo rozwijają.

- Rzeczywiście, na początku konsumenci traktowali lody Bracia Koral jako integralną część kultowej marki Koral. Nic dziwnego, ponieważ ten brand znany jest im od ponad 37 lat, a PPL Koral jest największym producentem lodów w Polsce oraz bezsprzecznie jednym z liderów na krajowym rynku. Bracia Koral - Lody Jak Dawniej to jednak zupełnie inna linia produktów. Tworząc tę markę, sięgnęliśmy po niezwykle starannie dopracowane receptury, stawiając równocześnie na najwyższej jakości składniki pochodzące wyłącznie od najlepszych i najbardziej cenionych dostawców. Chcę podkreślić, że staramy się w możliwie jak największym zakresie współpracować z zaufanymi, polskimi dostawcami, promując w ten sposób rodzimy biznes.

- Co wyróżnia lody Bracia Koral - Lody Jak Dawniej?

- Przede wszystkim wyjątkowy smak i najwyższa jakość składników, z których produkowane są lody. To jedne z nielicznych deserów na polskim rynku produkowanych m.in. na prawdziwej, puszystej śmietance i najlepszej jakości maśle. Sięgając po produkty marki Bracia Koral, konsumenci wybierają lody z prawdziwą, belgijską czekoladą, doskonałymi bakaliami czy też pysznymi, soczystymi owocami.

To w dużej mierze dzięki tym składnikom udało się stworzyć doskonałe smaki, które pamiętają starsze pokolenia i które są w stanie w pełni usatysfakcjonować podniebienia nawet najbardziej wybrednych smakoszy. W ten sposób konsumenci mogą delektować się lodami, tworzonymi dziś - w czasach niezwykle zaawansowanego rozwoju technologicznego, a które smakują jak dawniej. Tak jak pamiętają to nasi rodzice i dziadkowie.

- I dlatego przekonują Państwo, że są to produkty „Dla wszystkich, których kochamy”?

- PPL Koral to niezmiennie firma rodzinna. Zarówno właściciele, jak i pracownicy przedsiębiorstwa przykładają dużą wagę do pielęgnowania tradycji spotkań w gronie najbliższych. To właśnie rodzina jest dla nas największą wartością. Chcielibyśmy, żeby nasze lody towarzyszyły pokoleniom przy wspólnym stole, podczas ważnych uroczystości. Znaczną część naszego portfolio stanowią więc produkty familijne, dostępne w opakowaniach o pojemności 900 ml. Takie lody są idealną bazą do deserów, które można zaserwować podczas rodzinnych spotkań. W coraz większej liczbie kawiarń i restauracji serwowane są również nasze lody na gałki, idealne na przykład podczas rodzinnych spacerów czy posiłków.

- Z tego powodu zdecydowali się Państwo na wsparcie plebiscytu Smaki Krakowa 2016?

- Między innymi tak. Współpraca z restauracjami i kawiarniami to bardzo istotny element rozwoju naszej marki. Dlatego też co roku powiększamy wybór lodów na gałki i wspieramy właścicieli firm i punktów z segmentu HoReCa w rozwoju ich oferty pysznych deserów. Chcemy współpracować z najlepszymi, a właśnie takie miejsca są co roku doceniane i nagradzane w plebiscycie „Smaki Krakowa”. Dodatkowo, Kraków to dla nas wyjątkowe miasto na mapie Polski. Przechadzając się uliczkami wokół krakowskiego Rynku Głównego, można znaleźć coraz więcej miejsc, w których serwowane są nasze produkty, a już niebawem zaprezentujemy nowy spot reklamowy zrealizowany w samym sercu Krakowa, który, mam szczerą nadzieję, będzie dużą niespodzianką dla naszych obecnych i potencjalnych konsumentów.

Smaki Krakowa po raz trzeci

W tym roku nieco zmieniliśmy zasady. Zamiast dziewięciu kategorii jest pięć, postanowiliśmy także po raz pierwszy przyznać nagrodę Czytelników, którzy wzięli udział w głosowaniu SMS-owym i wybrali najlepsze trzy lokale. Jakie są nagrodzone przez nas miejsca? Na pewno różnorodne, barwne i oryginalne. Obok eleganckich, takie, w których stawia się na luz i nonszalancje. Obok tradycyjnych, lokale podążające za światowymi modami. Wyniki 15 grudnia.

Materiał informacyjny Anna Dziedzic

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.dziennikpolski24.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2022 Polska Press Sp. z o.o.