Jerzy Witaszczyk

My, neokolonia

My, neokolonia
Jerzy Witaszczyk

Wraca sprawa zagranicznych sieci handlowych. „Wprost” pisze, jak Polaków robią w konia zagraniczne markety. Nawet wyprodukowane w Polsce towary tu, na miejscu, bywają droższe, niż w innych krajach.

My, neokolonia

Przykład? Tesco polędwicę sopocką z Morlin sprzedaje drożej w Polsce niż w swoich sklepach w Wielkiej Brytanii. Rossmann żąda u nas za mydło Isana 3,49 zł, Niemcy płacą za nie równowartość 2,10 zł. O tym, że u nas za wiele tych samych produktów płaci się więcej wiadomo nie od dziś; wystarczy wyjechać za Odrę.

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Jerzy Witaszczyk

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2023 Polska Press Sp. z o.o.