Międzyrzecz. Irytacja pacjentów ,,Provity’’ sięga zenitu, kiedy w telefonie słyszą ,,jesteś 18 w kolejce’’. I czekają. Czasami bezowocnie

Czytaj dalej
Fot. Dariusz Dutkiewicz
Dariusz Dutkiewicz

Międzyrzecz. Irytacja pacjentów ,,Provity’’ sięga zenitu, kiedy w telefonie słyszą ,,jesteś 18 w kolejce’’. I czekają. Czasami bezowocnie

Dariusz Dutkiewicz

W największej w gminie przychodni zarejestrowanych jest ponad 10 tysięcy dorosłych pacjentów. I wszyscy, w razie potrzeby liczą na szybki kontakt ze swoją przychodnią. Problem, i to duży, powstaje wtedy, gdy trzeba się zarejestrować do lekarza czy zgłosić swą chęć zaszczepienia się. Niestety, telefonicznie, trwa to czasami nawet kilkadziesiąt minut, a bywa, że się w ogóle nie udaje.

Do ,,GL’’ zadzwoniła pani Ewa. Ma ponad 80 lat. Jest samotna i raczej nie może liczyć na pomoc znajomych. – Już wcześniej były problemy, kiedy chciałam się zarejestrować telefoniczne do lekarza w ,,Provicie’’ – mówi starsza pani. – Teraz jednak, kiedy doszły do obowiązków przychodni szczepienia, to po prostu absolutnie nie można się dodzwonić.

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Dariusz Dutkiewicz

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.