Joanna Krężelewska

Medioznawca z Politechniki Koszalińskiej: Reklama może być niezłą komedią

Medioznawca z Politechniki Koszalińskiej: Reklama może być niezłą komedią
Joanna Krężelewska

Prezerwatywy, pieluszki, chipsy, ubezpieczenia - jak je zareklamować, by ktoś reklamę zapamiętał i o niej opowiadał? Czy możliwe jest, żeby widzowie w przerwie reklamowej nie zmieniali kanału?

Oczywiście! Dowiodły tego reklamy, które dr Piotr Szarszewski, medioznawca z Politechniki Koszalińskiej, wyselekcjonował na pokaz humorystycznych reklam „Nigdy nie mów nie pandzie”. Pokaz odbył się w ostatni poniedziałek w Centrum Kultury 105 w Koszalinie. Nie zdominowali go - jak można było się spodziewać - ani przedsiębiorcy, ani też przedstawiciele branży marketingowej.

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Joanna Krężelewska

Rocznik 1983. Absolwentka Wydziału Nauk Historycznych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Studentka psychologi na Uniwersytecie Gdańskim. Od 2006 roku dziennikarka „Głosu Pomorza”, dziś „Głosu Koszalińskiego”. Na łamach dziennika relacjonuje przebieg procesów sądowych w sprawach karnych. Pisze o kulturze, sprawdza, co dzieje się w gminie Sianów i gminie Karlino. Na gk24.pl prowadzi magazyn poświęcony kulturze. Autorka książki „Historia pisana zbrodnią”, poświęconej najgłośniejszym procesom sądowym w sprawach karnych, które toczyły się przed koszalińskim sądem po II wojnie światowej. Nałogowo czyta, szczególnie kryminały i przepisy kulinarne. Uwielbia podróże, żeglowanie, wycieczki rowerowe, las i mokry nos psa Muffina.

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.