Medialna kampania bez trzymanki. Jak TVP, Polsat i TVN przedstawiały kandydatów

Czytaj dalej
Fot. Collage, fot. Pixabay
Maciej Czerniak

Medialna kampania bez trzymanki. Jak TVP, Polsat i TVN przedstawiały kandydatów

Maciej Czerniak

Wiadomości TVP poświęciły połowę czasu przeznaczonego kandydatom tylko na jednego z nich, Andrzeja Dudę. To wniosek z obserwacji dokonanych przez toruńską fundację Instytut Dyskursu i Dialogu. W raporcie znalazła się również TVN i Polsat. Eksperci wskazują na model informowania przez TVP bliski „cenzurze prewencyjnej”.

W wieczór wyborczy Zbigniew Ziobro zauważył, iż: „Nie powinno być tak, że część mediów staje się sztabem wyborczym jednego z konkurentów”. Trudno o celniejszą ocenę ze strony Ministra Sprawiedliwości i Prokuratora Generalnego, choć zapewne chodziło mu o inne media niż wielu ludziom. Jeszcze jednak zanim wybrzmiały te słowa, monitoringiem kampanii zajęli się działacze toruńskiej fundacji.

W wieczór wyborczy Zbigniew Ziobro zauważył, iż: „Nie powinno być tak, że część mediów staje się sztabem wyborczym jednego z konkurentów”. Trudno o celniejszą ocenę ze strony Ministra Sprawiedliwości i Prokuratora Generalnego, choć zapewne chodziło mu o inne media niż wielu ludziom. Czytaj więcej w pełnej wersji artykułu. 

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Maciej Czerniak

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2023 Polska Press Sp. z o.o.