Meble kupione, a wciąż ich nie ma

Meble kupione, a wciąż ich nie ma

- Ponad dwa tygodnie temu minął termin dostarczenia mi mebli, za które zapłaciłam jeszcze w sierpniu. Salon wciąż mnie zbywa i zrzuca winę na producenta - mówi nasza czytelniczka.

Mieszkanka jednej z podsłupskich miejscowości w sierpniu chciała kupić meble do salonu w jednym z sieciowych salonów. Na miejscu dowiedziała się jednak, że wybranych przez kobietę mebli salon nie ma aktualnie na stanie, poza tymi na ekspozycji. Pracownicy sklepu zapowiedzieli, że po zawarciu umowy sprowadzą wybrane meble do magazynu, a potem dowiozą je pod wskazany adres.

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.