Marek Piekarczyk chce dać synowi poczucie wyjątkowości

Czytaj dalej
Fot. Mariusz Kapała / Gazeta Lubuska
Paweł Gzyl

Marek Piekarczyk chce dać synowi poczucie wyjątkowości

Paweł Gzyl

Jego pierwsze małżeństwo nie wypaliło. Żona zostawiła go dla innego, a on przypłacił to depresją. Za drugim razem poszło lepiej. Dziś jest szczęśliwym tatą jedenastoletniego Filipa.

Kiedy osiem lat temu otrzymał propozycję jurorowania w programie „The Voice Of Poland”, z miejsca ją odrzucił, uznając że nie pasowałoby to do jego wizerunku rockowego gwiazdora. Ale kiedy wyjaśniono mu, że będzie mógł wziąć pod swoje skrzydła młodych wokalistów i przygotować ich do rozpoczęcia profesjonalnej kariery, zgodził się. To była dobra decyzja – okazał się być profesjonalnym trenerem, ujmującym naturalnym ciepłem i niewymuszoną bezpretensjonalnością. Nic dziwnego, że tej jesieni po raz kolejny zasiadł w fotelu jurora popularnego talent-show.

- W programie przeżyłem naprawdę fajne chwile. Tam poznałem bardzo wielu wspaniałych ludzi – nie tylko nad wyraz utalentowanych uczestników, lecz także całą masę ludzi, którzy pracowali w kulisach, ludzi odpowiedzialnych za powstawanie „The Voice”. O nich często się nie wie, często zapomina. Fajni. Zdolni. Utalentowani i pracowici. Bez nich nie byłoby tego show. Cieszę się, że ich poznałem – podkreśla w serwisie Life And More.

Urodził się w Poznaniu, ale jako syn oficera Wojska Polskiego przeprowadzał się rodzicami z miasta do miasta. Ostatecznie wychowywał się w podkrakowskiej Bochni. Ojciec trzymał w domu wojskowy dryl, Marek z bratem szybko jednak zaczęli wymykać się spod jego kontroli.

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Paweł Gzyl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.