Łukasz Wysocki: „Efektu barcelońskiego”, trzeba uniknąć, ale Europa dopiero nas odkrywa, a turyści to tysiące miejsc pracy
Jacek Wierciński
Z Łukaszem Wysockim, prezesem zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej rozmawia Jacek Wierciński.
Sezon turystyczny trwa w najlepsze. Pamiętam zapowiedzi „efektu Euro”, który po mistrzostwach piłki nożnej w 2012 r. miał rozreklamować Gdańsk i Pomorze tak jak Igrzyska Olimpijskie rozsławiły Barcelonę. Czy, jak skrajnie zatłoczona Barca nie stajemy się już powoli ofiarami swojego sukcesu?
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się