Łukasz Wysocki: „Efektu barcelońskiego”, trzeba uniknąć, ale Europa dopiero nas odkrywa, a turyści to tysiące miejsc pracy

Czytaj dalej
Fot. Karolina Misztal
Jacek Wierciński

Łukasz Wysocki: „Efektu barcelońskiego”, trzeba uniknąć, ale Europa dopiero nas odkrywa, a turyści to tysiące miejsc pracy

Jacek Wierciński

Z Łukaszem Wysockim, prezesem zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej rozmawia Jacek Wierciński.

Sezon turystyczny trwa w najlepsze. Pamiętam zapowiedzi „efektu Euro”, który po mistrzostwach piłki nożnej w 2012 r. miał rozreklamować Gdańsk i Pomorze tak jak Igrzyska Olimpijskie rozsławiły Barcelonę. Czy, jak skrajnie zatłoczona Barca nie stajemy się już powoli ofiarami swojego sukcesu?

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Jacek Wierciński

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.