Ludzie wciąż listy piszą. Polacy dobrze oceniają Pocztę Polską
Generalnie dobrze oceniamy usługi powszechne świadczone przez Pocztę Polską - wynika z badań. Klienci indywidualni dodaliby do tego katalogu przesyłki kurierskie, a firmy - przesyłki reklamowe.
W katalogu pocztowych usług powszechnych jest m.in. wysyłanie listów, paczek w kraju i z zagranicy. Obowiązkiem państwa jest zagwarantowanie takich usług i wybranie operatora, który się tym zajmie.
Obecnie (do 2025 r.) to zadanie państwowej spółki Poczty Polskiej, wybranej w konkursie przez prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
W ocenie klientów poprawy wymaga terminowość doręczania przesyłek
Teraz UKE zlecił badanie, żeby sprawdzić m.in., jak PP wywiązuje się ze swoich obowiązków i jakich usług oczekują klienci.
Okazało się np., że
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.