Monika Makoś

LOT zamówiła strategię promocji Kołobrzegu i regionu

LOT zamówiła strategię promocji Kołobrzegu i regionu
Monika Makoś

LOT zamówiła strategię promocji Kołobrzegu i regionu. Agencja z Krakowa za wzór stawia duńskie hygge i slow life

Lokalna Organizacja Turystyczna zamówiła strategię promocji miasta i regionu Kołobrzeg na lata 2017- 2023. Wykonała ją firma Eskadra z Krakowa, która reklamuje się hasłem „some think new” i oferuje „świeże podejście”. Jej strategia dla Kołobrzegu jednak nie zaskakuje oryginalnością - większość pomysłów, które tam znajdziemy, doskonale już znamy.

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Monika Makoś

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.