Kujawy kojarzą się z olejem i tężniami
Silver Tsunami, czyli w swobodnym tłumaczeniu Wielka Srebrna Fala, to synonim aktywnych seniorów, którzy owszem, podreperowują zdrowie w sanatoriach, ale wciąż są aktywni i chcą poznawać kraj.
Podstawową bazą dla Silver Tsunami w naszym regionie są kujawskie uzdrowiska: Ciechocinek, Inowrocław i Wieniec - Zdrój. Seniorów jest dużo i będzie coraz więcej, bo ludzie żyją coraz dłużej, bo nasze społeczeństwo starzeje się.
- I ten fakt można wykorzystać w strategii promocji regionu. Przecież macie tu swoisty Trójkąt Uzdrowiskowy. Można więc stworzyć Centrum Srebrnej Turystyki - przekonuje Adam Kałucki, dyrektor agencji marketingowej „Locativo”, który wczoraj w w Kujawsko-Pomorskim Centrum Kultury w Bydgoszczy przedstawił projekt „Budujemy markę Kujaw”.
Adam Kałucki mówi o Silver Bullet, czyli strzale Srebrną Kulą - jednym a konkretnym, który przekona do skorzystania z szerokiej gamy propozycji dla seniorów, tych związanych z leczeniem w uzdrowiskach, ale też z wypoczynkiem i zwiedzaniem.
Są jeszcze inne pomysły. Jakie? Czytaj więcej w dalszej części artykułu.
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.