Kujawy kojarzą się z olejem i tężniami

Czytaj dalej
Fot. Marek Weckwerth
Marek Weckwerth

Kujawy kojarzą się z olejem i tężniami

Marek Weckwerth

Silver Tsunami, czyli w swobodnym tłumaczeniu Wielka Srebrna Fala, to synonim aktywnych seniorów, którzy owszem, podreperowują zdrowie w sanatoriach, ale wciąż są aktywni i chcą poznawać kraj.

Podstawową bazą dla Silver Tsunami w naszym regionie są kujawskie uzdrowiska: Ciechocinek, Inowrocław i Wieniec - Zdrój. Seniorów jest dużo i będzie coraz więcej, bo ludzie żyją coraz dłużej, bo nasze społeczeństwo starzeje się.

- I ten fakt można wykorzystać w strategii promocji regionu. Przecież macie tu swoisty Trójkąt Uzdrowiskowy. Można więc stworzyć Centrum Srebrnej Turystyki - przekonuje Adam Kałucki, dyrektor agencji marketingowej „Locativo”, który wczoraj w w Kujawsko-Pomorskim Centrum Kultury w Bydgoszczy przedstawił projekt „Budujemy markę Kujaw”.

Adam Kałucki mówi o Silver Bullet, czyli strzale Srebrną Kulą - jednym a konkretnym, który przekona do skorzystania z szerokiej gamy propozycji dla seniorów, tych związanych z leczeniem w uzdrowiskach, ale też z wypoczynkiem i zwiedzaniem.

Są jeszcze inne pomysły. Jakie? Czytaj więcej w dalszej części artykułu.

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Marek Weckwerth

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.