Kujawy kojarzą się z olejem i tężniami

Czytaj dalej
Fot. Marek Weckwerth
Marek Weckwerth

Kujawy kojarzą się z olejem i tężniami

Marek Weckwerth

Silver Tsunami, czyli w swobodnym tłumaczeniu Wielka Srebrna Fala, to synonim aktywnych seniorów, którzy owszem, podreperowują zdrowie w sanatoriach, ale wciąż są aktywni i chcą poznawać kraj.

Podstawową bazą dla Silver Tsunami w naszym regionie są kujawskie uzdrowiska: Ciechocinek, Inowrocław i Wieniec - Zdrój. Seniorów jest dużo i będzie coraz więcej, bo ludzie żyją coraz dłużej, bo nasze społeczeństwo starzeje się.

- I ten fakt można wykorzystać w strategii promocji regionu. Przecież macie tu swoisty Trójkąt Uzdrowiskowy. Można więc stworzyć Centrum Srebrnej Turystyki - przekonuje Adam Kałucki, dyrektor agencji marketingowej „Locativo”, który wczoraj w w Kujawsko-Pomorskim Centrum Kultury w Bydgoszczy przedstawił projekt „Budujemy markę Kujaw”.

Adam Kałucki mówi o Silver Bullet, czyli strzale Srebrną Kulą - jednym a konkretnym, który przekona do skorzystania z szerokiej gamy propozycji dla seniorów, tych związanych z leczeniem w uzdrowiskach, ale też z wypoczynkiem i zwiedzaniem.

Są jeszcze inne pomysły. Jakie? Czytaj więcej w dalszej części artykułu.

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Marek Weckwerth

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2023 Polska Press Sp. z o.o.