Wiadomości TVP poświęciły połowę czasu przeznaczonego kandydatom tylko na jednego z nich, Andrzeja Dudę. To wniosek z obserwacji dokonanych przez toruńską fundację Instytut Dyskursu i Dialogu. W raporcie znalazła się również TVN i Polsat.
- Sprawdzamy, jak wygląda przedstawianie treści kampanijnych w telewizji, bo Krajowa Radiofonii i Telewizji się tego nie podjęła - mówi Filip Gołębiewski, prezes zarządu fundacji Instytut Dyskursu i Dialogu.
Pomysł zrodził się po informacji, która została ogłoszona w lutym. Wtedy, na posiedzeniu sejmowej komisji kultury i środków przekazu przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oświadczył, że KRRiT nie ma pieniędzy na monitorowanie kampanii wyborczej w TVP.
Czytaj więcej w dalszej części artykułu.
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.