Maciej Czerniak

Kolejna klientka Enei rozwiązała umowę i nie musi płacić kary. A UOKiK wszczyna postępowanie

Mieszkanka Bydgoszczy czuła się wprowadzona w błąd przez przedstawiciela firmy Enea. Teraz może zerwać umowę bez ponoszenia dodatkowych kosztów Fot. Archiwum Mieszkanka Bydgoszczy czuła się wprowadzona w błąd przez przedstawiciela firmy Enea. Teraz może zerwać umowę bez ponoszenia dodatkowych kosztów
Maciej Czerniak

Pani Elżbieta dostawała rachunki wyższe o 60 zł w postaci "opłaty handlowej". Twierdziła, że nikt nie poinformował jej o tym naliczaniu. UOKiK wszczął postępowanie sprawdzające w sprawie "Pewnej Ceny".

- Pod koniec marca wszczęliśmy postępowanie wyjaśniające, w którym sprawdzimy warunki oferty "Pewna cena" i przekazywane klientom informacje o opłacie handlowej. Postępowanie jest na wczesnym etapie - mówi Agnieszka Majchrzak z departamentu komunikacji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Historię klientki, która podpisała umowę z Eneą S.A. na dostarczenie energii elektrycznej w ramach tej właśnie taryfy, opisywaliśmy na początku roku. Niedawno dystrybutor energii odpowiedział na jej żądanie rozwiązania umowy.

Interweniowaliśmy w związku z zastrzeżeniami klientki, co do uczciwego przedstawienia jej oferty przez konsultanta Enei. Sprawa ma dalszy ciąg. Czytajcie więcej!

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Maciej Czerniak

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.