Pani Elżbieta dostawała rachunki wyższe o 60 zł w postaci "opłaty handlowej". Twierdziła, że nikt nie poinformował jej o tym naliczaniu. UOKiK wszczął postępowanie sprawdzające w sprawie "Pewnej Ceny".
- Pod koniec marca wszczęliśmy postępowanie wyjaśniające, w którym sprawdzimy warunki oferty "Pewna cena" i przekazywane klientom informacje o opłacie handlowej. Postępowanie jest na wczesnym etapie - mówi Agnieszka Majchrzak z departamentu komunikacji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Historię klientki, która podpisała umowę z Eneą S.A. na dostarczenie energii elektrycznej w ramach tej właśnie taryfy, opisywaliśmy na początku roku. Niedawno dystrybutor energii odpowiedział na jej żądanie rozwiązania umowy.
Interweniowaliśmy w związku z zastrzeżeniami klientki, co do uczciwego przedstawienia jej oferty przez konsultanta Enei. Sprawa ma dalszy ciąg. Czytajcie więcej!
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.