Klienci skarżyli się, więc UOKiK reaguje i ostrzega

Czytaj dalej
Fot. Krzysztof Kapica
Katarzyna Paczewska

Klienci skarżyli się, więc UOKiK reaguje i ostrzega

Katarzyna Paczewska

Goldberg and Sons nie informował o opłatach. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów: Ostrzegamy. Firma: Zaskarżymy orzeczenie.

- Przedstawiciele pośrednika ubezpieczeniowego Goldberg and Sons z Chorzowa dzwonią do konsumentów i proponują spotkania, w trakcie których namawiają na zmianę polisy na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym (UFK). Wprowadzają klientów w błąd między innymi co do kosztów rezygnacji z ubezpieczenia i rzeczywistych kosztów zawarcia nowej umowy - przestrzega Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w swoim ostatnim komunikacie.

- Do urzędu docierają skargi konsumentów na pośrednika ubezpieczeniowego Goldberg and Sons - wyjaśnia UOKiK. - Wynika z nich, że przedstawiciele przedsiębiorcy proponują konsumentom, którzy mają ubezpieczenia z elementem kapitałowym (UFK), rezygnację i zawarcie nowej umowy. Zapewniają przy tym o możliwości bezkosztowego wycofania się z dotychczasowej polisy. Ewentualne opłaty ma ponosić pośrednik lub jego przedstawiciel. Nie informują też, że rozwiązanie nowej umowy w przyszłości będzie wiązało się z dodatkowymi opłatami.

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Katarzyna Paczewska

W „Gazecie Pomorskiej” pracuję od 2007 roku. W tekstach poruszam najczęściej tematykę cyberbezpieczeństwa, energetyczną i rynku pracy. Na drugim etacie - mama, a „po godzinach” - cyklistka.

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.