„Stać mnie na sukces” – to nowa, ogólnopolska kampania Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, która ma przekonać kobiety, że wielkie osiągnięcia na polu zawodowym są w ich zasięgu. Jej głównym założeniem jest uświadomienie Polkom, że nie powinny kierować się w życiu stereotypami, które niejednokrotnie je ograniczają, a tym samym stoją na drodze do sukcesu. W przedsięwzięcie zaangażowało się wiele znanych pań, między innymi Dorota Wellman, Grażyna Torbicka czy Agata Młynarska.
Liczby nie kłamią
W ramach ruszającej kampanii przygotowano statystyki dotyczące tego, jak w obecnej rzeczywistości odnajdują się kobiety. Wyniki badania są zastanawiające. 70 procent kobiet rezygnuje z czasu, który mogłyby przeznaczyć tylko dla siebie, ponieważ uważa, że inni bardziej ich potrzebują. Tylko 8 procent pań, korzystając z takiej „chwili dla siebie”, nie ma wyrzutów sumienia.
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.