Fot. materiały prasowe Joanna Nowaczyk
Ryszarda Wojciechowska
Z Joanną Nowaczyk , zastępcą dyrektora biura d.s. PR Związku Miast Polskich, rozmawia Ryszarda Wojciechowska
Związek Miast Polskich zamierza przeprowadzić kampanię informacyjną, promującą samorząd. Pytanie jest proste - po co?
To nie jest temat nowy dla Związku Miast Polskich. Ale dopiero teraz mocno wybrzmiał, kiedy zaczęliśmy się zastanawiać nad tym, jak pozyskać środki finansowe na to, aby ten samorząd przybliżyć mieszkańcom miast jeszcze bardziej.
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się