Jak kupują mężczyźni, a jak kobiety, czyli walka płci w sklepach

Czytaj dalej
Bogna Skarul

Jak kupują mężczyźni, a jak kobiety, czyli walka płci w sklepach

Bogna Skarul

Odwieczna walka płci dotyczy wszystkich sfer życia – również designu. Jak ważną rolę odgrywa ona w procesach związanych z urządzaniem wnętrz zbadał serwis homebook?

Okazuje się, że jednym z najważniejszych czynników decydujących o charakterze projektu wnętrza jest płeć. Wyniki badań ankietowych, które przeprowadził serwis Homebook.pl potwierdzają, że wnętrza „męskie” i „kobiece” znacząco się od siebie różnią.

Róż dziewczęcy, błękit chłopięcy

Aż 88 proc.

Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów

  • dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
  • codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
  • artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
  • co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się
Bogna Skarul

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.