Jak kupują mężczyźni, a jak kobiety, czyli walka płci w sklepach
Bogna Skarul
Odwieczna walka płci dotyczy wszystkich sfer życia – również designu. Jak ważną rolę odgrywa ona w procesach związanych z urządzaniem wnętrz zbadał serwis homebook?
Okazuje się, że jednym z najważniejszych czynników decydujących o charakterze projektu wnętrza jest płeć. Wyniki badań ankietowych, które przeprowadził serwis Homebook.pl potwierdzają, że wnętrza „męskie” i „kobiece” znacząco się od siebie różnią.
Róż dziewczęcy, błękit chłopięcy
Aż 88 proc.
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.
Kup dostęp
Masz już konto? Zaloguj się