Infolinia skarbówki zablokowała się od nadmiaru pytań. A wszystko przez często zmieniające się przepisy
Opolscy podatnicy narzekają, że rozmowę z konsultantami Krajowej Administracji Skarbowej trzeba czekać ponad godzinę. KAS przyznaje, że ma problem i prosi o cierpliwość.
Jeden z naszych czytelników potrzebował wyjaśnić pewien problem związany z jego zeznaniem podatkowym za zeszły rok, które ma zamiar złożyć.
- Zadzwoniłem na infolinię KAS. Okazało się, że wszyscy konsultanci są zajęci i że muszę czekać - opowiada. Po 40 minutach oczekiwania rozładowała mu się komórka. Kiedy zadzwonił po raz kolejny, czekał kolejne kilkadziesiąt minut. Ale i tym razem nie udało mu się z nikim porozmawiać, bo połączenie zostało zerwane z niewiadomego powodu.
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.