Nowe logo sieci, szerszy asortyment, działy mięsny i nabiałowy - tak wyglądają nowe sklepy Biedronki otwarte w pięciu lokalizacjach po Piotrze i Pawle .
Biedronka Premium to nowe sklepy Jeronimo Martins Polska, otwarte kilka dni temu w pięciu lokalizacjach w kraju, przejętych od sieci Piotr i Paweł - w Poznaniu, Tychach, Kaliszu i Wrocławiu (dwa sklepy).
Wyglądem i zaopatrzeniem różnią się od znanego wszystkim dyskontu.
W logotypie jest złota biedronka na ciemnym tle, nowy wygląd ma też sklep, a asortyment poszerzono i wzbogacono o świeże mięsa, wędliny, produkty garmażeryjne, sery serwowane przy oddzielnych stoiskach za ladami, tak jak to było w sieci delikatesów.
Walka o życie
Rodzinna sieć Piotr i Paweł sprzedała niektóre swoje sklepy, ponieważ ma poważne problemy finansowe. Ma długi i żeby przetrwać od miesięcy szukała inwestora.
Obecnie jest w upadłości sanacyjnej, która daje jej możliwość wyjścia na prostą, o ile uda się z powodzeniem przeprowadzić restrukturyzację firmy, czyli między innymi dogadać z dostawcami, bankami i franczyzobiorcami.
Artykuł dostępny wyłącznie dla prenumeratorów
- dostęp do wszystkich treści Dziennika Polskiego,
- codzienne wydanie Dziennika Polskiego,
- artykuły, reportaże, wywiady i multimedia,
- co tydzień nowy numer Ekstra Magazynu.